FAQ

Wat is de levertijd?

Voor producten die op voorraad zijn bedraagt de gemiddelde levertijd 4 tot 7 werkdagen. Gelieve hiermee rekening te houden bij het plaatsen van een bestelling.

Ik doe steeds mijn best om elke bestelling zo snel mogelijk bij jullie te krijgen. Elke bestelling die binnenkomt, wordt door mezelf volledig gepersonaliseerd. Er staan meer dan 120 artikelen in de webshop. Daarnaast maak ik ook nog heel wat persoonlijke producten op bestelling. Dat zijn producten die in samenspraak met de klant volledig op maat gemaakt worden en niet terug te vinden zijn in de webshop. Baba Jana is mijn zelfstandig bijberoep. Overdag werk ik als leerkracht in het eerste leerjaar. 

Er zijn doorheen het jaar enkele periodes waarin ik heel veel bestellingen krijg zoals bij Moederdag, op het einde van het schooljaar en tijdens de eindejaarsperiode. Wens je tijdens deze periode graag iets te bestellen, doe dat dan tijdig. Zeker in drukke periodes geldt de regel ‘first come, first serve’. Door je bestelling tijdig genoeg te plaatsen, ben je gerust dat alles op tijd aankomt. 

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling zal aankomen? 

Na elke geplaatste bestelling krijg je een e-mail met een ordebevestiging. Van zodra ik je bestelling ontvangen heb, ga ik voor je aan de slag. Vervolgens ontvang je een e-mail op de dag dat je bestelling verzonden is door mij. Dat wil zeggen dat ik je pakketje overgedragen heb aan B-post. Vanaf dat moment kan je je pakket volgen via Track & Trace. Ook ik kan je pakket volgen. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren? 

Dat kan zeker. Je vult tijdens het bestelproces gewoon een ander adres in bij afleveradres. Het factuuradres is dan jouw adres, maar het wordt ergens anders afgeleverd.

Kan ik mijn bestelling in een afhaalpunt laten leveren?

Helaas laat de webshop deze optie voorlopig nog niet toe. 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De levering gebeurt door B-post. Voor België bedragen de verzendkosten €5,95 met gratis verzending vanag €75. Voor Nederland bedragen de verzendkosten €8,95, met gratis levering vanaf €100.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Dat kan zeker. Afhalen kan na afspraak op mijn adres in Eernegem. Afhalen is gratis. Bij het afhalen van een bestelling geldt hetzelfde principe als bij het verzenden van een bestelling. Je ontvangt eerst een ordebevestiging waarna ik aan de slag ga. Enkele dagen later ontvang je dan een e-mail met het bericht dat je bestelling klaar staat om af te halen.

Is mijn bestelling verzekerd?

Alle bestellingen worden verzonden met B-post. Het is nog nooit voorgekomen dat een bestelling helemaal niet aankomt. Helaas komt het wel voor dat bestellingen vertraging oplopen of een enkele keer beschadigd geraken. Verzekeringen kosten veel geld, dus zijn de bestellingen niet verzekerd. Verzenden is op risico van de klant. Service en klantentevredenheid staat echter hoog op mijn prioriteitenlijst, dus indien het voorvalt dat iets niet aankomt zoals gewenst, laat me dit dan zeker weten.  We zoeken dan samen een passende oplossing voor het probleem. 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil daar graag nog iets aan toevoegen, kan dat?

Dat kan zeker. Je kan kiezen om een nieuwe bestelling te plaatsen in de webshop. Uiteraard hoef je dan geen 2 keer verzendkosten te betalen. Klik aan het einde van het bestelproces op de optie ‘afhalen bij winkelier’, dat is gratis en dan worden er dus geen verzendkosten aangerekend. Schrijf bij opmerkingen dan bij welk ordenummer de bijkomende bestelling hoort en ik voeg het samen tot 1 pakket. Dit kan echter enkel zo lang je nog geen verzendbevestiging van je vorige orde ontvangen hebt, anders dien je wel opnieuw verzendkosten te betalen. 

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat? 

Elke bestelling is op vraag, dus voor jou persoonlijk gemaakt. Het is in de meeste gevallen dus niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. 

Ik heb een fout gemaakt tijdens mijn bestelproces, kan ik dat nog aanpassen? 

Je stuurt hiervoor best zo snel mogelijk een e-mail. 

Kan ik een product ruilen? 

Alle producten in de webshop worden op bestelling gemaakt. Daar het om gepersonaliseerde producten gaat, is het echter niet mogelijk om te ruilen. 

Wat als de maat niet past? 

Bij bepaalde textiel is een maattabel te vinden. Ik raad iedereen aan om de tabel te raadplegen voor je een bestelling plaats. Je doet dit best door de afmetingen te vergelijken met een sweater of T-shirt die je thuis hebt en goed past. De meeste klanten kunnen hun maat van gewoonlijk bestellen. Als je de sweater echter graag ruim draagt, dan raad ik je aan om een maat groter te bestellen. 

Ik heb zelf een idee voor een ontwerp of gepersonaliseerd product.

De mogelijkheden in het personaliseren zijn eindeloos. Het is altijd leuk om een extra persoonlijk product te kunnen afleveren. Dus indien je zelf een ontwerp of idee hebt, mag je dat zeker laten weten. In de meeste gevallen is het mogelijk om je eigen idee uit te werken. De prijs van het product hangt af van het ontwerp en wordt altijd op voorhand meegedeeld.

Ik wil een gepersonaliseerd product laten maken op basis van een geboortekaartje. 

De meeste kersverse ouders stellen gepersonaliseerde producten erg op prijs als cadeau. Het is iets unieks en volledig aangepast aan hun kleine spruit. Het is mogelijk om het ontwerp van het geboortekaartje te drukken op een slabbetje, rompertje, geboortekoffer, houten kistje .. Dit lukt helaas niet met elk geboortekaartje. Er hangt erg veel af van het ontwerp van het kaartje. Daarnaast is ook de kwaliteit van groot belang. Ik vraag daarom ook altijd om een ingescande versie van het kaartje in goede kwaliteit door te sturen, of indien mogelijk het geboortekaartje aan mij te bezorgen. Je krijgt dit achteraf uiteraard terug. 

Ik heb een leuk product gezien in de webshop, maar ik wil graag een ander kleur, kan dat? 

De webshop toont een basisaanbod van de producten. Uiteraard zijn er nog tal van andere mogelijkheden. Het is voor mij echter niet mogelijk om elk product in elke maat en in elk kleur op de webshop te zetten en in voorraad te hebben. Maar vaak kan ik je wel een ander kleur bezorgen. Stuur me een e-mail of bericht via sociale media en ik help je met plezier verder. 

Ik wil je graag contacteren omdat ik een vraag heb, hoe doe ik dat het best? 

Je kan je vraag stellen door het contactformulier via de webshop in te vullen. Daarnaast ben ik ook erg actief op Facebook en Instagram. Ook via deze weg kan je me dus makkelijk bereiken. Mijn e-mails en sociale media worden elke dag gecontroleerd en zo snel mogelijk beantwoord. 

Ik wil graag samenwerken. Kan dat?

Zeker! Ik vind het heel leuk om samen te werken met andere ondernemers en onze krachten te bundelen. Dus wil je graag samenwerken, neem dan zeker contact op.

Van waar komt de naam Baba Jana?  

In 2017 adopteerden wij een hele leuke keeshond. Zijn naam is Baziel, maar wij noemen hem vaak Baba. Dus Baba Jana is een combinatie van de bijnaam van mijn hond en mijn eigen naam. 

© 2019 - 2021 Baba Jana | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel